Comunicate de Presa

Cum isi adapteaza o agentie PPC strategia in perioadele dificile?

agentia re7consulting

Nu trebuie sa continuati sa difuzati aceleasi reclame pe care le-ati difuzat intotdeauna online. Utilizati aceste idei pentru a adapta strategia de campanii PPC in aceste perioade de schimbare.

Agentiile PPC, asa cum este si agentia re7consulting romania, folosesc deja idei inovatoare pentru perioada pandemiei.

Situatia actuala a provocat o schimbare a vietii asa cum o stiam, creand in același timp loc de inovatii  in lumea afacerilor. In funcție de industriile in care activati, este posibil sa observati scaderi fara precedent ale vanzarilor sau dimpotriva cresteri spectaculoase ale nivelului de interes.

Gasiti timp pentru a regandi modul in care mesajele publicitare, produsele pe care le promovati și campaniile ppc se adapteaza la mentalitatea publicului in momentul prezent.

Iata cateva idei de adaptare a strategiei si a campaniei ppc la situatia actuala:

1. Gasiti noi oportunitati de audienta:

Datorita restrictiilor de calatorie, a distantarii sociale si opririi industriilor neesentiale, multe firme observa un răspuns diminuat sau planificat din audientele lor normale de cumparare. Cu toate acestea, pot exista oportunitati de a va repoziționa firma sau de a oferi chiar noi produse relevante pentru ora actuala. Intrucat multe companii au fost nevoite brusc sa lucreze de la distanta, cautand sa gaseasca instrumentele necesare pentru a face acest lucru in mod corespunzator, aceasta abordare a permis campanii pp adaptate timp util pentru a atrage noi oportunitati in cautarile pe Google.

2. Nu orice anunt trebuie sa fie in legatura cu vanzarile:

In conceptia orientata catre ROI, echipele de marketing pot simti ca e complicat sa se orienteze catre difuzarea de reclame care nu conduc direct spre vanzari. Cu toate acestea, atunci cand oamenii se confrunta cu incertitudini, multe persoane nu au chef sa cumpere imediat in cazul anumitor industrii.

Puteti vorbi in continuare despre subiecte care au legatura cu brandul, fara sa impingeti spre vanzare un produs. Puteti gasi de asemenea, oportunitati  de parteneriat cu organizații de caritate și autoritati locale care ii ajuta pe cei care au nevoie in acest moment.

Utilizați bugetul de campanii ppc = pentru a promova o organizatie ce aduce rezultate bune, economisind in același timp mmesajele centrate pe vanzari

3. Luati in considerare noile canale:

Daca in trecut v-ati concentrat pe cautare, acum este momentul perfect pentru a lua in considerare testarea canalelor sociale. Costurile de publicitate sunt in scadere, iar concurența este mai mică, deoarece multe branduri mari si-au redus bugetele de publicitate.

Chiar dacă publicul vostru nu este interesat sa efectueze achizitii imediat, ii puteti trimite pe website-ul dumneavoastra si le puteti adauga la audiente de retargeting pentru a ajunge la rezultate. In plus, retargetingul vizualizării video pe Facebook și Instagram va permite sa captati interesul unor persoane care, poate, nu au vizitat website-ul, dar au gasit timp pentru a viziona un videoclip.

Acesta este un alt mod excelent de a valorifica persoanele care petrec mai mult timp pe social media in timp ce petrec timp acasa.

Concluzie

Avand in vedere situatia actuala, faceti un  pas inapoi si ganditi-va la cateva intrebari cu privire la eforturile facute de o agentie PPC pentru brandul dumneavoastra:

  • Exista ajustari ale audientei pe care ar trebui sa le faceti pentru a ajunge la clienti in lumina situatiei actuale?
  • Există promotii de top-funnel pe care le puteți derula pentru a profita de traficul publicitar cu costuri reduse?
  • Daca faceti aluzie la pandemie si la efectele acesteia, mentiunea are sens pentru brandul vostru sau pentru public sau este pur și simplu un prilej de stiri?
  • Exista avantaje pe care produsul sau serviciul oferit le poate oferi in aceasta situatie pe termen lung?

Gasiti raspunsurile si cereti agentiei ppc sa aplice in cel mai profitabil mod. Publicul dumneavoastra va respecta un brand care isi face timp sa se raporteze la situatia prin care trec oamenii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *